0Shares

בלוברי שירות אחסון פודקאסטים – סקירה מלאה 2024

בלוברי שירות אחסון פודקאסטים – סקירה מלאה 2024

בלוברי (Blebrry) היא לא רק החברה הגדולה ביותר בשוק פלטפורמות האחסון לפודקאסטים, אלא גם בין הוותיקות שביניהם, המציעה תכניות אחסון בתעריף החל מ-12$ לחודש. בהשוואה למתחרות, בלוברי מתבלטת הן הודות לקלות שבה אפשר להקים בה פודקאסט חדש והן בשל הממשק הגרפי המגוון שלה, המאפשר מרחב יצירתי מרשים עבור יוצרים.

בעשור שלאחר הקמתה ב-2005, הצטיינה בלוברי בצמיחה עקבית בקרב קהילת הפודקאסטרים. העובדה שהחברה נמצאת בבעלות פרטית (תחת חברת האם RawVoice), ושכל משרדיה ממוקמים ופועלים בארצות הברית, מהווה יתרון ביחס לחברות אחסון אחרות – מחיר החודשי שלא שונה כבר מספר שנים, הודות לחברה וותיקה וייציבה.

כמה זה עולה לי?

חבילת סטנדרטחבילה מתקדמת
עלות12$17$
גודל אחסון125 מגה בייט400 מגה בייט
תעבורהללא הגבלהללא הגבלה

הטבה מיוחדת - חודש ראשון חינם

מימוש הטבה לקבלת חודש ראשון בחינם

  • השתמש בקוד קופון: podcasting101
  • או פשוט ללחוץ על הכפתור הירוק:

איך בלוברי ביחס לשאר החברות?

מבחינת קשת המחירים של חברות האחסון השונות, בלוברי נמצאת איפשהו באמצע, עם תכניות של 12$ לחודש עבור שטח אחסון של 125 מגה בייט, עד תכנית של 20$ בחודש עבור שטח אחסון של 400 מגה בייט (ואפילו זול יותר בכ-20% אם תשלמו שנה מראש !). החברה מציעה גם תכנית מקצועית ללא הגבלה בשטח אחסון.

יתרון די בולט הקיים בכל אחת מהתכניות היא שיטת "No Fault Podcast Hosting", שעל פיה גם אם השימוש בשטח האחסון של תכנית מסוימת חורג בלא יותר מ-25% מהאחסון החודשי שנקבע, בעל התכנית לא יחויב בעלות נוספת. להמחשה: שטח אחסון של 100 מגהבייט יכול להספיק לפודקאסט שבועי באורך 30 דקות. מתכוונים לערוך פודקאסטים ארוכים יותר או בתדירות גבוהה יותר? כנראה תזדקקו לתכנית עם שטח אחסון גדול יותר.

עד כאן לגבי מחירים. בהמשך: סקירת התכונות השונות המתאפשרות בתכניות האחסון של בלוברי ונציג את הייחודיות והנחשקות שבהן, תוך השוואה לכמה מאלו של מתחרות החברה.

יש לכם אתר וורדפרס?

אחת מהתכונות המייחדות את בלוברי ביחס למתחרות הוא פלאגין לוורדפרס בשם Powerpress – תוסף לוורדפרס המאפשר שיתוף מהיר וקל של פרקי פודקאסט בכל אתר העובד על וורדפרס. התוסף, הבנוי היטב ומאפשר לעבוד עם מספר RSS-ים גדול, כולל כלים נוספים לתהליך חלק של עבודה, ומבלי להסתמך אך ורק על הדשבורד של בלוברי.

אחד מהמאפיינים המעניינים של Powerpress היא יכולתם של משתמשים לטעון פרקים חדשים ישירות מוורדפרס, במקום דרך הממשק של בלוברי. לאחר הטעינה, הקובץ נשלח לבלוברי וממוקם בפיד ה-RSS של הפודקאסט – בתהליך קל במיוחד עבור אלו שמרגישים בנוח בסביבות וורדפרס ומבקשים לחסוך מעצמם זמן לימוד של ממשק חדש.

להכיר את המאזינים טוב יותר עם Blubrry Analytics

אל עמוד סטטיסטיקת הפודקאסט שלכם תוכלו לגשת בקלות מהדשבורד הראשי; הדוחות שבו יספקו לכם מידע מסודר על פי פרק, תאריך או סיווגים אחרים. הסטטיסטיקה אמנם מוקפדת, אך היא מוצגת באופן בהיר ופשוט להבנה, כולל גרפים שיעזרו לכם להבין את המספרים טוב יותר.

ייעוץ ותמיכה

דבר נוסף שמצדיק את התשבחות שמקבלת החברה, הוא אפשרויות התמיכה, הכוללות תמיכה במייל בכל שעות היממה, כמו גם אפשרות לתמיכה בטלפון ובווידיאו. נכון למאי 2020, מדובר בפלטפורמת אירוח הפודקאסטים היחידה המציעה תמיכה טלפונית.

בלוברי, חלוצה בעולם שטח האחסון, שגם ייצבה את עצמה כמומחית בעולם האודיו, מציעה שירות ייעוץ המתומחר ב-100$ לשעה; את שיחות הייעוץ, הנערכות עם מומחים אמריקאים שבאמתחתם למעלה מ-10 שנות ניסיון בעולם הפודקאסט, ניתן לערוך בטלפון או בווידיאו.

וגם קצת ביקורת…

אם אתם מתעקשים למצוא סיבה למה לא לבחור בבלוברי, הרי שהיא המחיר הגבוה ביחס למתחרות. בנוסף, מערכת Powerpress, שהיא אחד היתרונות העיקריים בפלטפורמה, אינה שמישה עבור משתמשים שאינם עובדים עם וורדפרס.

יתרונות

  • אינטגרציה פשוטה בעזרת Powerpress. מעולה למשתמשי וורדפרס.
  • תוספת של שטח אחסון בסך 25% מהתכנית.
  • רוחב פס בלתי מוגבל עבור כל תכנית.
  • מערך תמיכה מעולה.

חסרונות

  • ללא תכנית חינמית זמינה.
  • תמחור גבוה.

הטבה מיוחדת – חודש ראשון חינם

מימוש הטבה לקבלת חודש ראשון בחינם

  • השתמש בקוד קופון: podcasting101
  • או פשוט ללחוץ על הכפתור הירוק:

לסיכום

בלוברי היא אופציה נהדרת למשתמשים שרוצים פלטפורמת אחסון לפודקאסט המציעה אמינות, פשטות ותמיכה. נכון – לא מדובר באפשרות הזולה ביותר בנמצא, אבל השימוש הקל ותחושת הביטחון שהיא משרה על ללקחותיה באמצעות מערך תמיכה איכותי מהווים יתרונות משמעותיים, בעיקר עבור פודקאסטים מקצועיים חדשים, אך לא רק.

נכתב על ידיטל הלוי

אוהב לקרוא ולחקור. חובב נגינה, טיולים, סיורים במעמקי הנפש, ויטמינים ומינראלים.

נגישות